Sarkazam je stilska figura

Konacno sam shvatio,doziveo prosvetljenje..Mislim da strani mediji lazu da nam je sva kultrna elita pobegla glavom bez obzira u Rusiju,Ameriku,Nemacku,Svajcarsku i da nam se kultura gasi.Gledajuci parove,rijaliti u kojima su idoli nase dece, koji im sluze kao zivotni uzori,shvatio sam da su oni ta kulturna elita naseg drustva i da nije sve izgubljeno…Evo recimo pogledajte ovaj primer :

Da li primecujete samo tu obimnost njihovog vokabulara?Moram priznati da sam i zapisao neke, meni nepoznate, termine da bih oplemenio svoji i ovako siromasni vokabular.Ne znam puno ljudi muslimanske veroispovesti ali Mira Skoric je velika zvezda nase kulturne scene, koja je proputovala ceo svet, i verovatno najbolje zna kakvi su ti ljudi i zasto ne smeju da imaju slobodu  veroispovesti.To su dakle nekakvi cudaci koji idu sa calmama na glavi,opasani bombama,puskama i nozevima, dok dizu sve oko sebe u vazduh „uzvikivajuci Alah agbar“.Uzas jedan.

Nije mi jasno zasto Srbi jedva cekaju da odu u Novi Pazar na sudzuk,njihov sir i kupe jeftine  stvari ako su muslimani vec takvi kakvi jesu.Pa pogledajte recimo sta pise u Informeru za njih.Oni nas napadaju sa svih strana sa namerom da nas uniste,poturce i totalno upropaste.Do duse, par mojih prijatelja je bilo u Novom Pazaru i super su se proveli.Bili su odsevljeni gostopimstvom ali oni su budale i veruju pre sebi nego Informeru.

Mozete vi pricati sta god hocete ali Informer je fenomenalan list,a njihov urednik jedan od ljudi sa najrazvijenijim kritickim razmisljanjem ne samo u Srbiji vec mozda i na svetu.Pored konstantnih ispitivanja zasto nas Rusi vole toliko koliko nas vole i zasto bi Putin, bez razmisljanja, dosao  kod mene da mi okopa bastu i usisa tepih,samo zato sto sam ja Srbin i samo zato sto on mene voli(nadam se samo da to nije nista emotivno jer vec duze vreme patim od hemoroida pa imam nekakav prikriveni strah),on se bavi i kritickim razmisljanjem prema gacama estradnih zvezda.Ne retko na naslovnoj strani mozemo videti Maju Nikolic,Macu,Cucu,Cicu i ostale, u donjem vesu…Pitate se zasto je to bitno?Pa reci cu vam.Bitno je jer ako nemate kvalitetan donji ves,a pri tome ste zensko,moze da vam nastradaju jajnici i mislim da pomocu takvih naslovnih strana pokusavaju da edukju nasu decu.Recimo skoro je bila slika neke pevacice ,takodje na naslovnoj strani, koja nije ni imala gace.Eto vidite,to ne valja,njoj ce jajnici nacisto da propadnu.

Postoji izreka u mom kraju za nekoga ko ne preza ni od cega,koji je hrabar i odvazan, da „ima muda“.Urednik Informera ima toliko razvijeno to kriticko razmisljanje da ne veruje u  nista dok se licno ne uveri.Recimo ,on je posetio svog velikog prijatelja i zvezdu vodilju,pre mesec dva, jednog jedinog,neprikosnovenog ,jedinstvenog i unikatnog ,naseg i vaseg velikog vodju Aleksandra  Vucica .Hteo je nasamo da poprica sa njim i zaista ne znam kako je taj razgovor protekao ali ono sto znam je da se suta u Informeru pojavio naslov „VUCIC IMA MUDA-Srbi mu to nece oprostiti“..Ne navodi se bas velicina i obim ali dalje u tekstu se navodi da su „ogromna“.Ja postujem kriticko razmisljanje ali mislim da se ne mora ici bas toliko u detalje

Bx9ln3AIIAAXXNK

Znaci imate svojoj deci da na tv-u ponudite  kulturno edukativni program tipa „farma“,“parovi“,“veliki brat“ kao i edukativnu literatur u vidu „Kurira“ i „Informera“,a samim tim nemojte da brinete jer su minimalne sanse da vasa deca jednog dana ne postanu kao svoji idoli u rijalitim programima pa ko zna,mozda se jednoga dana nadje neko tako hrabar i odvazan kao nas bivsi vodja Slobodan Milosevic i objavi rat ponovo celom svetu.

Jos samo nam ostaje da se resimo ovih azilanata sto nam kvare standard.Msm ljudi su obicni davezi,ne znaju sta hoce.Dosli iz neke tamo Sirije ili Iraka i to bez prebijene pare..Ejjj,pa da li je to moguce?Msm ,kakav su docek i ocekivali?Da,mi ljubimo dupeta strancima ali samo onima koji imaju para rodjace,kakve vajde imamo od ovih mucenika?Ne znam kakav je vas stav ali Informer predlaze da izvrsimo etnicko ciscenje (ponovo) nad njima jer su oni muslimani i druge su boje koze,vere,nacionalnosti..Otkud ja znam,oni valjda znaju bolje od mene…

stampano_131_naslovna-120515

—————————————————————————————————————————————————–

*Sarkazam je stilska figura ne dozvolite da vam postane realnost.

270013_384109291672379_1722084245_n

12 thoughts on “Sarkazam je stilska figura

    1. Zoja nije zanimljivo da komentarisemo postove jedno drugom jer se slazemo gotovo u svemu..Fora ti je kada imas nesto da dodas ili se ne slazes pa prokomentarises..Ja kada citam tvoje postove u komentaru mogu samo da napisem „jeste“ 😀

  1. Debilizacija sopstvenog naroda na duze vreme je ozbiljan vid Subverzivnog rata od strane “ nasih “ placenika . Unistavaju ili prave defektnim cele generacije mladezi …. stari su manje bitni ali i to .
    Posle ce biti potrebno dvostruko vremena da se izadje iz toga noooo ja to necu doziveti , recimo srecom 🙂

Ostavite odgovor

