Uzaludan trud

Trud je u vecini slucajeva jedina stvar sto stoji izmedju nas i nasih ciljeva ali po nekada trud je uzaludan, bespotreban pa cak i pogresan.

Pisem iz svog ugla i iz svoje perspektive. Upravo taj trud je bio ono sto me je odvajalo od drugih, po tome sam bio i ostao razlicit od ostalih jer mogu da radim vise i istrpim duze od vecine .

Nikada nisam bio narocito talentovan za muziku, sport i sl. stvari i zato sam trudom nadoknadjivao svoje nedostatke.

Veoma tesko mi je padalo, cak mozda i teze od licnih poraza, kada sam bio u prilici da vidim ljude, daleko talentvanije od ostalih, a vidjao sam ih cesto, kako ne ulazu ni kap znoja u svoj talenat .

Oni su izabrani, njima je dato da budu iznad mase, unikatni, najbolji u svojim profesijama, a svojim nezalaganjem ucinili su da postanu samo jedni od mnogih.

Ne znam kako je njima ali mene to boli jer razmisljam koliko ja moram naporan i truda da ulozim da bih uopste mogao da im pariram, a oni svoji talenat shvataju zdravo za gotovo.

Kada zacrtam cilj trud vidim kao neophodni proces da bi se taj cilj ostvario.

Cesto sam bio u prilici da vidim druge, pa i sebe samog, da se trudim, pokusavam, dajem svoji maximum, iz dana u dan, iz meseca u mesec, a rezultati ostaju isti pa cak i gori.

To vam je kao kada se zaglavite sa automobilom u dubokom blatu i pokusavate da se izvucete, dajete glas, slajfujete, cimate vozilo, a blato je sve dublje i dublje, glib oko tockova je sve veci.

Kada se covek nadje u takvoj situaciji treba da stane, ugasi motor i potrazi nekog ko ce ga izvuci iz te kaljustine nakon cega ce obilaznim putem nastaviti ka svom cilju.

Ono sto mogu da primetim je da neki ljudi, cak i nakon sto bivaju izvuceni iz tog „blata“ponovo pokusavaju da urade istu stvar ocekujucu drugacije rezultate.

Ulazu jos veci trud i jos veci napor i tako iznova i iznova dok taj glib ne bude toliko dubok da ga vise iz njega ne moze nista izvuci.

 

cu14rbmwaaa-wf2

 

 

2 thoughts on “Uzaludan trud

Ostavite odgovor

